.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمایی مدیران ارشد بانک ملی در بابلسر

اين همايش سه روزه با حضور مديرعامل، اعضاي هيئت مديره، مسئولان ادارات مركزي و ادارات امور شعب استان هاي اين بانك در محل مركز آموزش و رفاه بابلسر آغاز بكار كرد.

مديرعامل بانك ملي ايران در مراسم افتتاحيه اين همايش، تجهيز منابع براي اعطاي تسهيلات، ارائه خدمات و وصول مطالبات بانك را دو محور اساسي برنامه ها و سياست هاي بانك ملي در سال جديد اعلام كرد.
علي صدقي افزود: ريسك پايين اين بانك از ديدگاه مردم يكي از دلايل موفقيت بانك ملي در نزد مردم است.
وي با اشاره به اينكه نگرش مثبت مردم به بانك ملي ايران موجب شده است تا اين بانك مرتبه نخست را در ميزان سپرده هاي بانكي به خود اختصاص دهند تصريح كرد: با اصلاح فرآيندها و سرعت بخشيدن به خدمت رساني و ارتقاء كيفيت خدمات مي توان وضعيت مطلوبي تري را ايجاد كرد.
صدقي از همكارانش در اين بانك خواست تا تمامي فرآيندهاي خدمت رساني را آسيب شناسي و در جهت رفع عوامل نارضايتي احتمالي مشتريان در شعب بانك ها برنامه‌ريزي كنند.
وي تصريح كرد: بانك ملي ايران در تلاش است تا رتبه نخست خود را در سيستم بانكي كشور حفظ كند.
رئيس اداره امور شعب بانك ملي ايران در مازندران نيز در اين همايش گفت: شعب بانك ملي ايران در استان مازندران با داشتن حدود يكصد و 45شعبه كمتر از 30 درصد سپرده‌هاي موجود استان را به خود اختصاص داده است.
بهروز صالح با اشاره به اينكه بانك ملي جايگاه ويژه‌اي در نزد مشتريان دارد اظهار داشت: بانك ملي در سال گذشته به طرح هاي زودبازده مازندران 3 هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت كرد.
وي افزود: از محل پرداخت اين تسهيلات سه هزار و 600 طرح زودبازده از اين اعتبارات بهره مند شدند و پيش بيني مي شود با تخصيص كامل اين تسهيلات براي حدود 11هزار نفر شغل ايجاد شود.
صالح اظهار داشت: در بخش مسكن از محل تبصره 6، 802 ميليارد ريال اعتبار به تصويب رسيد كه پيش بيني مي شود از محل پرداخت اين تسهيلات پنج هزار و 600 واحد مسكوني ايجاد شود.
وي در پايان مطالبات معوق بانك ملي ايران در مازندران را كمتر از 5/2 درصد تسهيلات اعطاي اعلام و ابراز اميدواري كرد با جذب منابع بيشتر و حفظ مشتريان بتوانيم تسهيلات بيشتري را پرداخت كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.8 seconds.